lördag 3 november 2012

present till nyfödd kusin

hej allihopa!
det var ett tag sen nu.
jag virkar inte så mycket längre utan bara de gånger då jag får beställningar eller om det är till något speciellt.
ni kanske kommer ihåg min "stora" nalle som jag virkade för ett rätt bra tag sedan? gå tillbaka i arkivet om ni inte vet vilken nalle det är jag pratar om, den är gräddvit med en brun klänning & rosa detaljer!
vilket fall, denna nallen ska idag få komma vidare. det är nämligen så att jag fick en kusin för drygt 1 och en halv vecka sen, det blev en liten flicka som ska få namnet Linnéa.
eftersom detta är min första kusin på min mammas sida, så känns det lite speciellt. jag är min moster (Linnéas mamma) väldigt nära & tror därför att jag kommer komma min lilla kusin nära. därför vill jag ge henne min första lite större amigurumi figur.
det jag gjort nu när jag ska ge bort den är att jag fäst alla delarna lite hårdare & gjort lite mer "barnsäker".
nallen ska färdas idag då jag ska få träffa min kusin för första gången. :)
ha en superbra helg allihopa!
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar