lördag 9 april 2011

Virkad påskpresent till syster!

Hejhej! :)

Jag har virkat en del.. En amigurumi som gick ganska snabbt men också en som tar lite tid. Har lite kvar att göra på min ena. Men den andra är klar och redo att visas upp.
Mönstret som jag har följt kommer härifrån , det var några små saker som jag inte riktigt förstod men jag virkade min samtidigt som min kompis så vi löste det tillsammans!



Det blev en påskhare med godis-gömma till min syster S.
Hoppas att hon blir glad men hon får den inte förren påskafton! ;)

Ska som sagt försöka få färdigt den andra lite större amigurumin denna kommande veccka också så att jag kan visa upp den för er! :)

Ha det bra sålänge, och ha en riktigt mysig och trevlig lördagskväll!¨
Kram!

1 kommentar:

  1. tack för tipsen!
    Du har ju JÄTTEFINA mönster!!:D
    kramkram!

    SvaraRadera