måndag 18 april 2011

Ingen överraskning!

Hej allesammans!

Hoppas att ni har det bra ute i det underbara vår-vädret!
Som det står i rubriken så är det ingen överraskning, ingen överraskning att jag inte har några bilder på det som jag nyss virkat klart. Ingen överraskning att kameran inte vill ta in bilderna i datan..
Men jag lovar att jag ska försöka i morgon!
Jag har redan bestämt mig för att det ska gå att få in bilder i morgon så att jag kan visa er mitt senaste alster!
För att ni ska få se någon bild sålänge så kommer här en bild på en gammal amigurumi:

Denna lilla "läskiga" figuren virkade jag till min kompis T i vintras dp hon fyllde år. Den blev mycket uppskattad. Grundmönstret är från Virkverkets blogg fast jag virkade till ben istället och klippte ut tänder, tunga och ögonvita ur filt. De svarta ögonen är från panduro, de klistrar man på.
Detta lilla monster var det tredje monstret som jag virkade såhär. Jag har dessutom virkat ett till mig själv, det är gult med rött gap, sen har jag virkat en till, till min andra kompis T som också fyllde år i vintras. Den var rosa och grön randig med vitt gap.
Om ni inte ser det på bilden så är detta lilla monster orange och grönt randigt med lila gap.

Sen vill jag dessutom tacka för alla fina kommentarer och ord. De gör mig verkligen super glad och det peppar mig till att virka mer och fortsätta blogga om det jag virkar.
Ett STORT tack till alla er som kommenterar så fina och värmande kommentarer, det gör verkligen min dag!
Ha det bäst allesammans!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar